Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДмітренко, Dmitrenko Natalia-
dc.contributor.authorДмітренко, Наталя-
dc.date.accessioned2023-07-07T11:12:30Z-
dc.date.available2023-07-07T11:12:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДмітренко Н. Врахування типу інтелекту студента у процесі вивчення іноземної мови / Н. Дмітренко // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов: зб. наук. праць / за ред. А. А. Юмрукуз ; МОН Україн ; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського; Вінницький державний педагогічний ун-т ім. М. Коцюбинського; Аріельський ун-т; Ін-ут мовної освіти Норвіча; Харбінський інженерний ун-т; Центральний університет Хар’яна (Індія). - Одеса: Магістр, 2023. – С. 5-6.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17461-
dc.description.abstractСлід зазначити, що важливою індивідуальною відмінністю студента є тип інтелекту, який задіяний у навчальному процесі опанування мови. Відповідно до Х. Гарднера, щодо психолінгвістичних особливостей процесу засвоєння мовного матеріалу та психічних особливостей особистості студента, як суб’єкта навчальної діяльності, існують навчальні дії, які є характерними для кожного типу інтелекту i сприятливими у навчальному процесі. До основних типів інтелекту належать: лінгвістичний, логіко-математичний, просторовий, кінестетичний, музичний, міжособистісний, внутрішньо особистісний, природній. Представлена характеристика навчальних дій відповідно до типу інтелекту.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМагістрuk
dc.subjectвивчення іноземної мовиuk
dc.subjectінтелект у студентаuk
dc.subjectтипи інтелектуuk
dc.titleВрахування типу інтелекту студента у процесі вивчення іноземної мовиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання іноземних мов (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dmitrenko Natalia.pdf2.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.