Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17451
Назва: Метапроцедура розширення у формуванні текстової компетенції майбутніх вчителів англійської мови
Автори: Єременко, Тетяна Євстафіївна
Yeremenko, Tetyana Yevstafiyivna
Геркерова, Олександра Михайлівна
Gerkerovа, Oleksandra Mykhailivna
Лук'янченко, Ірина Олегівна
Lukyanchenko, Iryna Olegivna
Ключові слова: майбутні вчителі англійської мови
метапроцедура розширення
текстова компетенція
створення тексту,
текст
English majors
expansion metaprosedure
textual competence
text creаtion
text
Дата публікації: 2023
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Єременко Т. Є. Метапроцедура розширення у формуванні текстової компетенції майбутніх вчителів англійської мови / Т. Є. Єременко, І. О. Лук'янченко // Інноваційна педагогіка 2023. Т. 3. Вип. 18. С. 47-51.
Короткий огляд (реферат): Робота з текстом у навчанні іноземної мови як спеціальності є одним із найважливіших напрямів фахової підготовки студентів. Наша увага зосереджена на проблемі формування текстової компетенції студентів – майбутніх вчителів-філологів. Метою представленої наукової розвідки є опис можливостей метапроцедури розширення у формуванні текстової компетенції студентів – майбутніх вчителів англійської мови. Метапроцедура розширення орієнто вана на роботу зі змістовною інформацією, яка міститься у первісно поданому тексті, та її розширення за рахунок деталізації, уточнення, включення елементів опису, конкретних прикладів, розкриття причинно наслідкових зв’язків, способів логічного роз витку думки, що може розглядатися як протилежна процедурі компресії текстової інформації. Висвітлено досвід застосування метапроцедури розширення для розвитку когнітивно-комунікативної системи студентів, формування вмінь продукувати власні тексти різних стилів і жанрів з урахуванням відповідних лінгвокультурних факторів та оцінювати їх відповідно до заданих критеріїв. The article focuses on the problem of develop ing textual competence in university students – prospective English teachers. Work with text at tertiary level is considered to be one of the most important activities in pre-service foreign language teacher education. The aim of this research is to clarify and substantiate the use of expansion metaprocedure in students’ textual competence development in the process of teaching English majors. Expansion metaprocedure deals with the content information of the text and its extending by detailed elaboration, explicitation, specification, adding descriptive elements, specific examples, ways of logical thought development, etc. and can be viewed as the exact opposite of text-compression.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17451
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yeremenko T.Ye..pdf166.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.