Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄременко, Тетяна Євстафіївна-
dc.contributor.authorYeremenko, Tetyana Yevstafiyivna-
dc.contributor.authorГеркерова, Олександра Михайлівна-
dc.contributor.authorGerkerovа, Oleksandra Mykhailivna-
dc.contributor.authorЛук'янченко, Ірина Олегівна-
dc.contributor.authorLukyanchenko, Iryna Olegivna-
dc.date.accessioned2023-07-06T09:10:49Z-
dc.date.available2023-07-06T09:10:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЄременко Т. Є. Метапроцедура розширення у формуванні текстової компетенції майбутніх вчителів англійської мови / Т. Є. Єременко, І. О. Лук'янченко // Інноваційна педагогіка 2023. Т. 3. Вип. 18. С. 47-51.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17451-
dc.description.abstractРобота з текстом у навчанні іноземної мови як спеціальності є одним із найважливіших напрямів фахової підготовки студентів. Наша увага зосереджена на проблемі формування текстової компетенції студентів – майбутніх вчителів-філологів. Метою представленої наукової розвідки є опис можливостей метапроцедури розширення у формуванні текстової компетенції студентів – майбутніх вчителів англійської мови. Метапроцедура розширення орієнто вана на роботу зі змістовною інформацією, яка міститься у первісно поданому тексті, та її розширення за рахунок деталізації, уточнення, включення елементів опису, конкретних прикладів, розкриття причинно наслідкових зв’язків, способів логічного роз витку думки, що може розглядатися як протилежна процедурі компресії текстової інформації. Висвітлено досвід застосування метапроцедури розширення для розвитку когнітивно-комунікативної системи студентів, формування вмінь продукувати власні тексти різних стилів і жанрів з урахуванням відповідних лінгвокультурних факторів та оцінювати їх відповідно до заданих критеріїв. The article focuses on the problem of develop ing textual competence in university students – prospective English teachers. Work with text at tertiary level is considered to be one of the most important activities in pre-service foreign language teacher education. The aim of this research is to clarify and substantiate the use of expansion metaprocedure in students’ textual competence development in the process of teaching English majors. Expansion metaprocedure deals with the content information of the text and its extending by detailed elaboration, explicitation, specification, adding descriptive elements, specific examples, ways of logical thought development, etc. and can be viewed as the exact opposite of text-compression.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectмайбутні вчителі англійської мовиuk
dc.subjectметапроцедура розширенняuk
dc.subjectтекстова компетенціяuk
dc.subjectстворення тексту,uk
dc.subjectтекстuk
dc.subjectEnglish majorsuk
dc.subjectexpansion metaprosedureuk
dc.subjecttextual competenceuk
dc.subjecttext creаtionuk
dc.subjecttextuk
dc.titleМетапроцедура розширення у формуванні текстової компетенції майбутніх вчителів англійської мовиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yeremenko T.Ye..pdf166.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.