Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17426
Назва: Сучасний урок української мови в початковій школі в контексті мовно-літературної освітньої галузі
Автори: Недялкова, В.
Ілясов, Олександр Олександрович
Ilіasov, Oleksandr Oleksandrovych
Ключові слова: сучасний урок
урок української мови
мовно-літературна галузь
нова українська школа
навчально-виховний процес
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Недялкова В. Сучасний урок української мови в початковій школі в контексті мовно-літературної освітньої галузі / В. Недялкова, О. О. Ілясов // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХІХ наукової конференції здобувачів вищої освіти : cтатті. Вип. 45. / відп. ред. В. М. Букач. – Одеса: ПНПУ, 2023. - С. 3-9.
Короткий огляд (реферат): В сучасній школі основною формою організації навчально-виховного процесу є урок, який поєднує в собі смисловий, часовий і організаційний аспекти. Процес вивчення української мови повинен бути максимально логічним й тому тут пізнавання нового має відбуватися поетапно: спочатку учні сприймаються нову інформацію й намагаються усвідомити її; після цього йде етап осмислення, на якому школярі формують в себе первинні уявлення, знання і вміння; далі наступає етап перевірки ступеня засвоєння знань; наступним є етап узагальнення, на якому вище сформовані знання і уявлення систематизуються; після узагальнення важливо залучити практичний аспект, який передбачає, що учні можуть якісно використати набуті знання в процесі прямої взаємодії із співрозмовником, тексом тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17426
Розташовується у зібраннях:Випуск 45

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nedyalkova.pdf177.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.