Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17426| Title: | Сучасний урок української мови в початковій школі в контексті мовно-літературної освітньої галузі | 
| Authors: | Недялкова, В. Ілясов, Олександр Олександрович Ilіasov, Oleksandr Oleksandrovych | 
| Keywords: | сучасний урок урок української мови мовно-літературна галузь нова українська школа навчально-виховний процес | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Недялкова В. Сучасний урок української мови в початковій школі в контексті мовно-літературної освітньої галузі / В. Недялкова, О. О. Ілясов // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХІХ наукової конференції здобувачів вищої освіти : cтатті. Вип. 45. / відп. ред. В. М. Букач. – Одеса: ПНПУ, 2023. - С. 3-9. | 
| Abstract: | В сучасній школі основною формою організації навчально-виховного процесу є урок, який поєднує в собі смисловий, часовий і організаційний аспекти. Процес вивчення української мови повинен бути максимально логічним й тому тут пізнавання нового має відбуватися поетапно: спочатку учні сприймаються нову інформацію й намагаються усвідомити її; після цього йде етап осмислення, на якому школярі формують в себе первинні уявлення, знання і вміння; далі наступає етап перевірки ступеня засвоєння знань; наступним є етап узагальнення, на якому вище сформовані знання і уявлення систематизуються; після узагальнення важливо залучити практичний аспект, який передбачає, що учні можуть якісно використати набуті знання в процесі прямої взаємодії із співрозмовником, тексом тощо. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17426 | 
| Appears in Collections: | Випуск 45 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Nedyalkova.pdf | 177.22 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
