Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17386
Назва: Професійний розвиток учителів початкової школи у системі післядипломної освіти як педагогічна проблема
Інші назви: Professional development of primary school teachers in the postgraduate education system as a pedagogical problem
Автори: Осипова, Тетяна Юріївна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Стародубцева, К. В.
Ключові слова: вчителі початкової школи
післядипломна освіта розвиток
професійний розвиток
primary school teachers
postgraduate education
development
the professional development
Дата публікації: 2022
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Осипова Т. Ю. Професійний розвиток учителів початкової школи у системі післядипломної освіти як педагогічна проблема / Т. Ю. Осипова, К. В. Стародубцева // Інноваційна педагогіка. - 2022. - № 51. - Т. 2.- С. 114-117.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема професійного розвитку вчителів початкової школи в системі післядипломної освіти. Зазначено, що сучасний учитель, який провадить освітню діяльність, неодмінно повинен бути залучений до системи неперервної освіти, що дозволить сформувати вчителя нової української школи. Установлено, що післядипломна освіта вчителів початкової школи є динамічним освітнім процесом, який спрямований на вдосконалення особистісних і професійно-значущих якостей учителів, що відбувається під час підвищення кваліфікації у відповідних освітніх закладах, а також шляхом самоосвіти і самовиховання, і сприяє оновленню теоретичних знань і набуттю необхідних практичних умінь і навичок задля організації ефективного освітнього процесу з молодшими школярами відповідно до вимог нової української школи. development of primary school teachers in the postgraduate education system. It is noted that a modern teacher, who conducts educational activities, must necessarily be involved in the system of continuous education, which will allow to form a teacher of a new Ukrainian school.\ It has been established that the postgraduate education of primary school teachers is a dynamic educational process aimed at improving the personal and professionally significant qualities of teachers, which occurs during advanced training in relevant educational institutions. As through self-education sо through self-training, it contributes to updating theoretical knowledge and acquiring the necessary practical skills and abilities to organize an effective educational process with younger schoolchildren in accordance with
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17386
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Professional development of primary.pdf154.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.