Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17385
Назва: Методологічні засади підготовки майбутніх лікарів до міжкультурної взаємодії
Інші назви: Methodological bases of preparation of future doctors for intercultural interaction
Автори: Осипова, Тетяна Юріївна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Левицька, Анна Іванівна
Levitska, A. I.
Ключові слова: майбутні лікарі
міжкультурна взаємодія
полікультурний простір аксіологічний
культурологічний.підхід
компетентнісний підхід
особистісно-зорієнтований підхід
діалогічний підхід
future doctors.
intercultural interaction
axiological multicultural space
culturological
competence
personality-oriented
dialogical approaches
Дата публікації: 2022
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Осипова Т. Ю. Методологічні засади підготовки майбутніх лікарів до міжкультурної взаємодії / Т. Ю. Осипова, А. І. Левицька // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип.47. - С. 200-204.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано доцільність побудови освітнього процесу в закладах вищоїмедичної освіти на засадах аксіологічного,культурологічного, компетентнісного,особистісно-зорієнтованого та діалогічного методологічних підходів, з метоюформування у майбутніх лікарів готовності до міжкультурної взаємодії в подальшій професійній діяльності. Установлено,що аксіологічний підхід передбачає спрямованість освітнього процесу на формуваннязагальнолюдських і професійних цінностейу студентів, усвідомлення ними ціннісногоставлення до своєї професії, до довколишніх людей і вмінь будувати з ними стосунки, не зважаючи на культурні, етнічні, релігійні відмінності, тобто здійснювати міжкультурну взаємодію, культурологічний підхід забезпечує залучення студентівдо національної і світової культури, сприяє набуттю студентами практичних умінь міжкультурної взаємодії; компетентнісний підхід сприятиме поглибленню знань студентів щодо розмаїття культур світу, усвідомленню важливості обраної професії, забезпечить набуття вмінь співпраці з партнерами по взаємодії, незважаючи на національні, релігійні відмінності, поважати їхню думку, дотримуватися традицій, які панують у тій культурі, з представником якої доводиться спілкуватися лікарю в професійній діяльності; особистісний підхід спрямований на активне залучення студентів у ситуації міжкультурного спілкування і взаємодії, що сприятиме набуття ними практичних умінь конструктивної взаємодії з представниками різних культур; діалогічний підхід сприяє створенню сприятливої атмосфери у групі, студенти мають можливість обмінятися думками, набувають умінь і навичок слухати один одного. The article substantiates the expediency of building the educational process in institutions of higher medical education on the basis of axiological, cultural, competence, personality-oriented and dialogical methodological approaches, in order to form future doctors' readiness for intercultural interaction in further professional activities. It is established that the axiological approach involves the educational process on the formation of universal and professional values in students, their awareness of values to their profession, people and the ability to build relationships with them, despite cultural, ethnic, religious differences, ie intercultural interaction, culturological approach ensures the involvement of students in national and world culture, promotes the acquisition of students' practical skills of intercultural interaction; Competence approach will help to deepen students' knowledge of the diversity of cultures of the world, awareness of the importance of the chosen profession, ensure the acquisition of skills of cooperation with partners, despite national, religious differences, respect their opinion, follow the traditions of the culture. doctor in professional activity; personal approach is aimed at active involvement of students in the situation of intercultural communication and interaction, which will promote their acquisition of practical skills of constructive interaction with representatives of different cultures; dialogical approach helps to create a favorable atmosphere in the group, students have the opportunity to exchange views, acquire skills and abilities to listen to each other, find the necessary arguments in favor of their position, master professional vocabulary and more.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17385
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodological bases.pdf144.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.