Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17368
Title: Формування художньо-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки: дис. доктора філософії за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво)
Other Titles: Formation of future musical art teachers’ artistic-aesthetic experience in the process of vocal training.
Authors: Сюй Сінчжоу
Xu Xingzhou
Keywords: досвід
художньо-естетичний досвід
фахова підготовка
музично-педагогічна діяльність
вокальна підготовка
формування навичок співу
викладач вокалу
музичний твір
вокальне мистецтво
музичне мистецтво
інтерпретація
вчителі музичного мистецтва
онлайн-навчання
майбутні учителі музичного мистецтва
художньо-інноваційні технології
комп'ютерні технології
нове соціокультурне середовище
experience
artistic-aesthetic experience
professional training
musical-pedagogical activities
vocal training
formation of singing skills
vocal teacher
musical work
vocal art
musical art
interpretation
musical art teachers
future musical art teachers
new socio-cultural environment
online learning
artistic-innovative technologies
computer technologies
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Сюй Сінчжоу Формування художньо-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки: дис. доктора філософії за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Сюй Сінчжоу: наук. керів. М. О. Федорець; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». - Одеса, 2023. - 243 с.
Abstract: Дисертаційну роботу присвячено питанню формування художньо естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва України та Китаю в процесі вокальної підготовки, в тому числі розробці компонентно-функціональної структури зазначеного феномена, впровадженню в освітній процес закладів вищої освіти певних педагогічних умов, а також розробки та експериментальній перевірці інноваційної методики формування даної фахової якості в умовах нового соціокультурного середовища. Сутність художньо-естетичного досвіду у науковому дискурсі представлено як спрямований на мистецькі об’єкти конгломерат ментальних уявлень про естетичну цінність таких об’єктів та орієнтири її визначення відповідно до сформованих особистісних цінностей, уподобань та ставлень, а також, компетентностей осягнення художньо-естетичних властивостей мистецьких явищ, які синергійно регулюють процеси формування художнього світогляду та його об'єктивації в умовах практики безпосереднього або опосередкованого спілкування з творами мистецтва. The thesis is devoted to the issue of forming future musical art teachers’ artistic aesthetic experience in Ukraine and China in the process of vocal training, including development of the component-functional structure of the mentioned phenomenon, introduction of certain pedagogical conditions into the educational process of higher education institutions, as well as development and experimental verification of innovative methodology of this professional quality formation in the conditions of a new socio-cultural environment. The essence of artistic-aesthetic experience in the scientific discourse is presented as a conglomerate of mental representations about the aesthetic value of such objects and landmarks for its definition in accordance with formed personal values, preferences and attitudes, as well as competences for understanding artistic-aesthetic properties of artistic phenomena that synergistically regulate the processes of forming an artistic worldview and its objectification in the conditions of the practice of direct or indirect communication with works of art.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17368
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Xu Xingzhou.pdf3.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.