Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1733
Title: Підготовка студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки
Other Titles: Preparation of university students for work with teenagers of deviant behavior
Authors: Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна
Veylande, Liliya Voldemar-Victorivna
Keywords: девіантна поведінка
підготовка студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки
готовність студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки
компоненти готовності
тренінгова технологія навчання
deviant behavior
professional preparedness
components of preparedness for work with teenagers of deviant behavior
training technology of teaching
Issue Date: 2005
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Вєйландє Л. В.-В. Підготовка студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Лілія Вольдемар-Вікторівна Вєйландє; наук. кер. О. М. Якубовська; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2005. – 20 с.
Abstract: У дисертації досліджено проблему підготовки студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки. Визначено сутність готовності майбутніх учителів до роботи з підлітками девіантної поведінки, розглянуто її компоненти, критерії, показники та рівні сформованості. Науково обґрунтовано та уточнено змістовну характеристику поняття “девіантна поведінка”. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено структурну модель формування готовності студентів університету до роботи з підлітками-девіантами. Встановлено, за яких педагогічних умов ця модель буде реалізована у процесі вузівського навчання майбутніх учителів. The thesis has studied the problem of the preparation of the students for work with the teenagers of deviant behavior. The concept “deviant behavior“ was scientifically grounded and the informal characteristic of the concept was determined. The essence of the preparedness of the future teachers for work with the teenagers of deviant behavior was determined; its components, criterions and levels of development were examined. The model of forming the preparedness of university students for work with teenagers - deviants was theoretically grounded and experimentally proved. The pedagogical conditions, under which this model will be realized in the process of higher education of the future professionals, were determined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1733
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Veylande.aref.pdf164.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.