Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17309
Title: Analysis of art education in european countries
Other Titles: Аналіз мистецької освіти в країнах Європи
Authors: Zheng Lanyue
Чжен Ланьюе
Keywords: education
art
artistic education
European Union countries
освіта
мистецтво
мистецька освіта
країни Європейського Союзу
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Zheng Lanyue Analysis of art education in european countries / Zheng Lanyue // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 93-96.
Abstract: The work is devoted to the analysis of modern trends in the formation and development of art education in the countries of the European Union. The relevance of art education in the European educational space is emphasized. The main features of art education are defined, such as multiculturalism and focus on creative development. The types of artistic activity of children and youth are outlined. The role of the state in the development of art education is indicated. Робота присвячується аналізу сучасних тенденцій становлення і розвитку мистецької освіти в країнах Європейського союзу. Підкреслено актуальність мистецької освіти в європейському освітньому просторі. Визначені основні особливості мистецької освіти, такі як мультикультурність і спрямованість на творчий розвиток. Окреслені види мистецької діяльності дітей і молоді. Зазначено роль держави у розвитку мистецької освіти.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17309
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zheng Lanyue.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.