Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17289
Назва: Розвиток виконавсько-слухової уваги майбутніх фахівців в процесі навчання гри на фортепіано
Автори: Лян Юань
Грінченко, Алла Миколаївна
Grinchenko, Alla Mykolaivna
Ключові слова: гра на фортепіано
виконавсько-слухова увага
музичний слух
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лян Юань Розвиток виконавсько-слухової уваги майбутніх фахівців в процесі навчання гри на фортепіано / Лян Юань, А. М. Грінченко // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 36-38.
Короткий огляд (реферат): Одним із вагомих чинників забезпечення виконавської діяльності піаніста є активізація виконавсько-слухової уваги. Увага, як складова когнітивної діяльності людини організує розумовий процес та робить його доцільним і результативним. Для музиканта концентрація слухової уваги це основа виконавсько-інтерпретаційного процесу. Головним сегментом виконавсько-слухової уваги є поняття «музичний слух». Музичний слух разом з процесами сприйняття, мислення та пам’яті створюють комплекс здібностей, які дозволяють музиканту «оволодівати музичною мовою, спеціальними навиками, що притаманні тій чи тій музичній діяльності, створювати детальний аналіз музичного твору та відчувати емоційний відгук».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17289
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liang Yuan.pdf2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.