Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17279
Title: Features of the artistic perception of piano works in art school students
Other Titles: Особливості художнього сприймання фортепіанних творів у учнів мистецьких шкіл
Authors: Deng Wanyi
Ден Ваньі
Keywords: perception
artistic perception
piano piece
сприймання
художнє сприймання
фортепіанний твір
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Deng Wanyi Features of the artistic perception of piano works in art school students / Deng Wanyi // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства: матеріали і тези VІІI Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 14-15 жовтня 2022 р.). – Т. 2. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. – С. 15-18.
Abstract: The work is devoted to the study of the specifics of the artistic perception of piano works by students of art schools. The essence of perception as a psychological process is defined. Establishing the meaning of the concept of "artistic perception". The individual emotional nature of artistic perception is singled out. The connection between artistic perception and the performance of piano works by students is highlighted. The peculiarities of the students' artistic perception are substantiated. Робота присвячується дослідженню специфіки художнього сприймання фортепіанних творів учнів мистецьких шкіл. Визначено сутність сприймання як психологічного процесу. Встановлення значення поняття «художнє сприймання». Виокремлено індивідуальну емоційну природу художнього сприймання. Висвітлено зв’язок художнього сприймання з виконанням фортепіанних творів учнями. Обґрунтовано особливості художнього сприймання учнів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17279
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2022) Т. 2.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Deng Wanyi.pdf2.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.