Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17238
Title: Виховання звукової культури мовлення молодших дошкільників засобами методу кейс-технології
Other Titles: Education of sound speech culture of younger preschool students using the case technology method
Authors: Попова, Ірина Іванівна
Popova, Iryna Ivanivna
Діхтяренко, С. В.
Keywords: звуковимова
звукова культура мовлення
мовленнєвий слух
мовленнєве дихання
дикція
інтонаційна виразність
sound culture of speech
sound language
speech hearing
speech breathing
diction
intonation expressiveness of speech
problem-based learning
case technology method
children of younger preschool age
Issue Date: 2023
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Citation: Попова І. І. Виховання звукової культури мовлення молодших дошкільників засобами методу кейс-технології / І.І. Попова // Інноваційна педагогіка. - Випуск 57. Т. 2. 2023. - С. 195-200.
Abstract: Стаття присвячена проблемі виховання звукової культури мовлення в дітей дошкільного віку через використання методу кейстехнології, підтверджено актуальність даної проблеми в державних документах, що регламентують дошкільну освіту. У статті розкрито актуальність, завдання і зміст роботи з виховання звукової культури мовлення дітей в закладах дошкільної освіти, виокремлено компоненти звукової культури мовлення, надана їм характеристика. Обґрунтовано важливість та актуальність здійснення освітньої роботи в закладах дошкільної освіти засобами сучасних інтерактивних педагогічних технологій. У статті розкрито поняття й сутність методу кейс-технології, в основі якого лежить аналіз проблемної ситуації, позначена його роль в освітній діяльності з навчання та виховання дітей дошкільного віку, описано можливості використання цього методу для розвитку різних сторін мовлення дитини дошкільного віку. Надано перелік та характеристику методів кейс-технології, які можливо використовувати в освітній діяльності, в тому числі в закладі дошкільної освіти в роботі як загалом з розвитку мовлення дітей, так і при засвоєнні звукової сторони мовлення зокрема. Презентовано метод кейс-технології як інтерактивний метод, спрямований передусім на формування якостей і вмінь, окреслено можливості методу кейс-технології в освітній діяльності з виховання звукової культури мовлення в дітей молодшого дошкільного віку. The article is devoted to the problem of raising the sound culture of speech in preschool children through the use of the case technology method, the relevance of this problem is confirmed in state documents regulating preschool education. The article reveals the relevance, task and content of the work on the education of the sound culture of speech of children in preschool education institutions, the components of the sound culture of speech are singled out, and their characteristics are given. The importance and relevance of carrying out educational work in preschool education institutions using modern interactive pedagogical technologies is substantiated. The article reveals the concept and essence of the case technology method, which is based on the analysis of a problem situation, its role in the educational activity of learning and raising preschool children is indicated, the possibilities of using this method for the development of various aspects of the speech of a preschool child are described.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17238
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Education of sound speech.pdf171.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.