Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17198
Назва: Організаційно-методичні засади навчання безпеки життєдіяльності майбутніх учителів трудового навчання та технологій
Інші назви: Organizational and Methodical Principles training safety of vital functions future teachers of labor education
Автори: Савчук, Олена Петрівна
Savchuk, Olena Petrivna
Ключові слова: якість професійної підготовки
майбутні вчителі трудового навчання
компетентність безпечної життєдіяльності
навчальний процес
вища школа
безпека життєдіяльності
цивільний захист
professional training
future teachers of labor education
safe living competency
educational process
high school
safety of vital functions
civil protection
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Савчук О. П. Організаційно-методичні засади навчання безпеки життєдіяльності майбутніх учителів трудового навчання та технологій / О. П. Савчук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : Збірник наукових праць. - Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2019. - С. 163-167.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються організаційно-методичні засади навчання безпеки життєдіяльності майбутнього вчителя трудового навчання та технологій. Розглянуто особливості формування педагогічної готовності майбутніх учителів технології до організації особистої безпечної життєдіяльності учнів та шляхи підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів з цього курсу. Здійснено аналіз останніх джерел та публікацій з досліджуваної теми. Обґрунтовано позицію професійної підготовки учасників навчального процесу в контексті компетентності безпечної життєдіяльності. Формування компетентності безпечної життєдіяльності студентів трудового навчання та технологій визначено як активний педагогічний процес, спрямований на поступову побудову системи свідомих дій і вчинків студентів до самозбереження у всіх сферах життєдіяльності. У статті розглядаються актуальні питання проблем безпеки життєдіяльності в сучасний період. The article reveals with the organizational and methodological principles of teaching the safety of life future teacher in labor education and technologies. Devoted to the research of the features of forming of pedagogical readiness of future teachers of technology to organization of safe vital functions of student and social safety and it determines effective ways of training of the future teachers in this field. The analysis of sources and recent publications of the subject. The position of the professional training participants in the educational process the context competence of safe life is substantiated. Formation of the competence of safe life students in labor education and technologies is defined active pedagogical process, aimed at gradual construction of a system conscious actions and actions students to self-preservation in all spheres of life. The article deals with the urgent questions regarding such issues as safety of life activity at current time.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17198
Розташовується у зібраннях:Кафедра технологічної і професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizational and Methodical.pdf794.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.