Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17168
Назва: Професійна готовність студентів до викладання дисціплини «Фізична культура» в умовах інклюзивного середовища
Інші назви: Students’ professional readiness to teach the discipline “Physical culture” amidst inclusive environment
Автори: Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Ключові слова: physical education
children with special needs
inclusion
assessment
фізичне виховання
діти з ООП
інклюзія
оцінка
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Форостян О. І. Професійна готовність студентів до викладання дисціплини «Фізична культура» в умовах інклюзивного середовища / Ольга Іванівна Форостян // Olympicus : науковий журнал. – 2023. – № 2. – С. 61–68.
Короткий огляд (реферат): The article defines the priority direction of work of the New Ukrainian school – professional training of teachers in an inclusive environment. As a result of the study, it was confirmed that social and political changes in Ukraine significantly changed the essence of the professional activity of physical education teachers, and the traditional content, forms and methods of training physical education teachers do not fully meet the requirements of today. The article develops a methodology for assessing the readiness of students to teach the discipline “Physical culture” in inclusive classes. The specified methodology included: test tasks for assessing the level of theoretical training of students, work on compiling a child’s history, drawing up an individual program of physical education of a child with sensory disabilities in an inclusive environment. The application of our evaluation method showed that it allows for a more differentiated and thorough assessment of the level of readiness of students for further work on physical education in inclusive classes. The level of quality and success of the training of the students of the experimental group turned out to be higher than that of the students of the control group. У статті визначається пріоритетний напрям роботи Нової української школи – професійна підготовка вчителів в інклюзивному середовищі. У результаті дослідження підтверджено, що суспільно-політичні зміни в Україні суттєво змінили сутність професійної діяльності вчителів фізичного виховання, а традиційний зміст, форми й методи підготовки вчителів фізичного виховання неповною мірою відповідають вимогам сьогодення. У статті розроблена методика оцінки готовності студентів до викладання дисципліни «Фізична культура» в інклюзивних класах. Зазначена методика включала: тестові завдання для оцінки рівня теоретичної підготовки студентів, роботу зі складання анамнезу дитини, складання індивідуальної програми фізичного виховання дитини із сенсорними вадами в інклюзивному середовищі. Застосування нашої методики оцінки показало, що вона дозволяє більш диференційовано і ретельно оцінити рівень готовності студентів до подальшої роботи з фізичного виховання у інклюзивних класах. Рівень, якість і успішність підготовки студентів експериментальної групи виявились вищими, ніж у студентів контрольної.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17168
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forostian Olha.pdf555.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.