Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17118
Назва: Формування методичної компетентності студентів педагогічного ВНЗ майбутніх учителів математики
Інші назви: Formation of methodological competence of students of pedagogical universities of future teachers of mathematics
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Ключові слова: методична компетентність
інтегративна особистісно-професійна характеристика
освітнє середовище
компонентний склад
показники
критерії
methodological competence
integrative personal and professional characteristics
educational environment
indicators
component composition
criteria
Дата публікації: 2022
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Коростіянець Т. П. Формування методичної компетентності студентів педагогічного ВНЗ майбутніх учителів математики / Т. П. Коростіянець // Інноваційна педагогіка. - Вип. 51. Т. 1. - 2022. -С. 198-202.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одній з актуальних проблем формування методичної компетентності майбутнього вчителя математики. Розглянуто сутність поняття "методична компетентність". Висвітлюються системний і комплексний підходи до формування методичної компетентності, що інтегрує найважливіші професійно значущі якості вчителя, визначаються ознаки середовища, яке сприяє найбільш ефективному її формуванню. Описується компонентний склад методичної компетентності вчителя, який, надалі, використовуємо у визначенні показників її сформованості. Виділяємо три основні критерії формування методичної компетентності, а також відповідні їм показники і види навчальної діяльності у ВНЗ, найбільш сприятливі для оцінки цих показників. Формулюємо вимоги до системи оцінювання та само оцінювання результатів щодо формування та розвитку методичної компетентності, що забезпечують її ефективність. The article is devoted to one of the urgent problems of forming the methodological competence of the future teacher of mathematics. The essence of the concept of "methodological competence" is considered. Systematic and complex approaches to the formation of methodical competence, which integrates the most important professionally significant qualities of the teacher, are highlighted, and the characteristics of the environment that contribute to its most effective formation are determined. The component composition of the teacher's methodical competence is described, which, in the future, we will use in determining the indicators of its formation. We highlight three main criteria for the formation of methodical competence, as well as their corresponding indicators and types of educational activities in higher education institutions, which are most favorable for evaluating these indicators. We formulate requirements for the evaluation system and the evaluation of the results itself regarding the formation and development of methodical competence, which ensure its effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17118
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostianets T.P..pdf413.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.