Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17110
Назва: Рефлексивне навчання з математики: рівень наукового розвитку, впровадження в практику освіти
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Ключові слова: рефлексія
рефлексивне навчання
метакогнітивні вміння
методика навчання математики
труднощі щодо математики
інтелект
математичні задачі
reflection
reflective learning
metacognitive skills
intelligencemathematics teaching methods
difficulties in mathematics
mathematical problems,
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Коростіянець Т. П. Рефлексивне навчання з математики: рівень наукового розвитку, впровадження в практику освіти / Т. П. Коростиянець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. - Вип. №89. - 2022. - С.72-76.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються теоретичні та методичні підходи до розуміння рефлексивного навчання у математичній освіті. Формулюється визначення рефлексивного навчання. Включення рефлексивного навчання у процес математичної освіти бачиться автором як один із шляхів підвищення ефективності та якості математичної освіти. Враховуючи труднощі математичної освіти, методика рефлексивного навчання математики зробить процес вивчення математики більш усвідомленим. Поступово в учнів, студентів розвиватимуться здібності до самостійного вивчення математики та відповідальність за свою навчальну діяльність. The article examines theoretical and methodological approaches to understanding reflective learning in mathematics education. The definition of reflective learning is formulated. The author sees the inclusion of reflective learning in the process of mathematics education as one of the ways to improve the efficiency and quality of mathematics education. Considering the difficulties of mathematics education, the method of reflective teaching of mathematics will make the process of learning mathematics more conscious. Gradually, pupils and students will develop the ability to independently study mathematics and responsibility for their educational activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17110
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets Tamara Petrivna.pdf439.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.