Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17110
Title: Рефлексивне навчання з математики: рівень наукового розвитку, впровадження в практику освіти
Authors: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Keywords: рефлексія
рефлексивне навчання
метакогнітивні вміння
методика навчання математики
труднощі щодо математики
інтелект
математичні задачі
reflection
reflective learning
metacognitive skills
intelligencemathematics teaching methods
difficulties in mathematics
mathematical problems,
Issue Date: 2022
Publisher: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Citation: Коростіянець Т. П. Рефлексивне навчання з математики: рівень наукового розвитку, впровадження в практику освіти / Т. П. Коростиянець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи. - Вип. №89. - 2022. - С.72-76.
Abstract: В статті розглядаються теоретичні та методичні підходи до розуміння рефлексивного навчання у математичній освіті. Формулюється визначення рефлексивного навчання. Включення рефлексивного навчання у процес математичної освіти бачиться автором як один із шляхів підвищення ефективності та якості математичної освіти. Враховуючи труднощі математичної освіти, методика рефлексивного навчання математики зробить процес вивчення математики більш усвідомленим. Поступово в учнів, студентів розвиватимуться здібності до самостійного вивчення математики та відповідальність за свою навчальну діяльність. The article examines theoretical and methodological approaches to understanding reflective learning in mathematics education. The definition of reflective learning is formulated. The author sees the inclusion of reflective learning in the process of mathematics education as one of the ways to improve the efficiency and quality of mathematics education. Considering the difficulties of mathematics education, the method of reflective teaching of mathematics will make the process of learning mathematics more conscious. Gradually, pupils and students will develop the ability to independently study mathematics and responsibility for their educational activities.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17110
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korostiyanets Tamara Petrivna.pdf439.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.