Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17093
Назва: Сучасний погляд на проблему готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності
Автори: Боєва, Евеліна Володимирівна
Боева, Эвелина Владимировна
Boieva, Evelina Volodymyrivna
Бужина, Ірина Вячеславівна
Бужина, Ирина Вячеславовна
Buzhyna, Iryna Vyacheslavivna
Імерідзе, Максим Борисович
Ключові слова: готовність майбутніх учителів
педагогічна діяльність вчителя
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Боєва Е. В. Сучасний погляд на проблему готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності / Евеліна Володимирівна Боєва, Ірина В’ячеславівна Бужина, Максим Борисович Імерідзе // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції студентів, молодих вчених та науковців (Одеса, 24-25 травня 2019 р.). – C. 57-60.
Короткий огляд (реферат): Ми розглядали всі компоненти структури готовності в єдності, взаємозв’язку і взаємозалежності. Оскільки загальною кінцевою метою навчання студентів у вищому навчальному закладі є професійна підготовка спеціалістів, то ставлення студентів до своєї майбутньої професії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17093
Розташовується у зібраннях:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boieva.pdf1.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.