Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17093
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоєва, Евеліна Володимирівна-
dc.contributor.authorБоева, Эвелина Владимировна-
dc.contributor.authorBoieva, Evelina Volodymyrivna-
dc.contributor.authorБужина, Ірина Вячеславівна-
dc.contributor.authorБужина, Ирина Вячеславовна-
dc.contributor.authorBuzhyna, Iryna Vyacheslavivna-
dc.contributor.authorІмерідзе, Максим Борисович-
dc.date.accessioned2023-04-25T11:04:32Z-
dc.date.available2023-04-25T11:04:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБоєва Е. В. Сучасний погляд на проблему готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльності / Евеліна Володимирівна Боєва, Ірина В’ячеславівна Бужина, Максим Борисович Імерідзе // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції студентів, молодих вчених та науковців (Одеса, 24-25 травня 2019 р.). – C. 57-60.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17093-
dc.description.abstractМи розглядали всі компоненти структури готовності в єдності, взаємозв’язку і взаємозалежності. Оскільки загальною кінцевою метою навчання студентів у вищому навчальному закладі є професійна підготовка спеціалістів, то ставлення студентів до своєї майбутньої професії.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectготовність майбутніх учителівuk
dc.subjectпедагогічна діяльність вчителяuk
dc.titleСучасний погляд на проблему готовності майбутніх учителів до педагогічної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boieva.pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.