Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17054
Назва: Навчальний посібник до дисципліни «Педагогічна майстерність тренера-викладача» для здобувачів освіти першого освітнього рівня (бакалавр) вищої освіти спеціальності 017 Фізична культура і спорт
Автори: Тітова, Ганна Віталіївна
Titova, Hanna Vitaliivna
Бобошко, Володимир Васильович
Boboshko, Volodymyr Vasyl'ovych
Підгірний, Олег Валерійович
Pidhirnyi, Oleh Valeriiovych
Ключові слова: педагогічна майстерність
майстерність тренера-викладача
педагогічна діяльність
фізична культура і спор
самовдосконалення
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Тітова Г. В. Навчальний посібник до дисципліни «Педагогічна майстерність тренера-викладача» для здобувачів освіти першого освітнього рівня (бакалавр) вищої освіти спеціальності 017 Фізична культура і спорт / Г. В. Тітова, В. В. Бобошко, О. В. Підгірний. - Одеса : Університет Ушинського, 2022. - 175 с.
Короткий огляд (реферат): Інтеграція України в європейський освітній та науковий простір, підвищення якості освіти та рівня викладання навчальних дисциплін зумовлюють посилення вимог до сучасного викладача, рівня його професійної компетентності, загальної культури, педагогічної майстерності та постійного самовдосконалення. На сучасному етапі розвитку теорії та практики виховання молодого покоління особливо актуальними є проблеми педагогічної майстерності та педагогічної діяльності. Трансформація суспільства і системи цінностей вимагає від представників психолого-педагогічних наук перегляду традиційних уявлень про організацію, форми і засоби освітнього процесу, а також системи стосунків із колегами та учнями. Названі реформи не оминули й професійну діяльність сучасного фахівця з фізичної культури і спорту. Фізична культура і спорт у сучасному суспільстві є соціально значущими видами діяльності. Суспільні аспекти спорту і фізичної культури, а також відповідні їм різні функції багатогранні, вони виконують такі завдання: ідеологічне, політичне, соціалізувальне, престижне, культурне, оздоровлювальне, освітнє, виховне, інформаційне, пропагандистське, оцінне, видовищне, рекреативне, змагальне, а також спілкування тощо, що неминуче відбивається на масовій свідомості людей. Як наслідок — висока активність населення в опануванні фізичних вправ, підвищена зацікавленість до спортивних змагань, престижність роботи у сфері фізичної культури і спорту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17054
Розташовується у зібраннях:Кафедра спортивних ігор

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Titova Hanna Vitaliivna.pdf1.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.