Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17005
Title: Готовність дитини до школи як критерій успішності навчання математики в першому класі
Authors: Яковлєва, Л. Ф.
Скворцова, Світлана Олексіївна
Скворцова, Светлана Алексеевна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Keywords: дошкільна освіта
готовність дитини до навчання
успішність навчання
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Яковлєва Л. Ф. Готовність дитини до школи як критерій успішності навчання математики в першому класі / Л. Ф. Яковлєва, С. О. Скворцова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 291-292.
Abstract: Головною метою дошкільної освіти має бути створення готовності дитини до навчання у школі. У сучасній психолого-педагогічній літературі поняття готовність до школи розглядається з позицій взаємозв’язку «загальної» та «спеціальної» готовності (О. Запорожец, Л. Венгер, Л. Виготський, С. Козлова, М. Подд’яков, О. Усова, Р. Буре, Т. Куликова, Н. Виноградова). При цьому під загальною готовністю розуміється досягнення дитиною такого рівня фізіологічного, психічного, соціального, фізичного, розумового, мотиваційного, вольового, етичного і естетичного розвитку, який створює необхідну основу для активного входження у нові умови шкільного навчання і свідомого засвоєння навчального матеріалу. Під «спеціальною» готовністю розуміється наявність в дитини спеціальних знань, вмінь та навиків, що необхідні для засвоєння ряду навчальних предметів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17005
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yakovleva.pdf9.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.