Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17005
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковлєва, Л. Ф.-
dc.contributor.authorСкворцова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorСкворцова, Светлана Алексеевна-
dc.contributor.authorSkvortsova, Svitlana Oleksiivna-
dc.date.accessioned2023-04-10T09:01:59Z-
dc.date.available2023-04-10T09:01:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЯковлєва Л. Ф. Готовність дитини до школи як критерій успішності навчання математики в першому класі / Л. Ф. Яковлєва, С. О. Скворцова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 291-292.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17005-
dc.description.abstractГоловною метою дошкільної освіти має бути створення готовності дитини до навчання у школі. У сучасній психолого-педагогічній літературі поняття готовність до школи розглядається з позицій взаємозв’язку «загальної» та «спеціальної» готовності (О. Запорожец, Л. Венгер, Л. Виготський, С. Козлова, М. Подд’яков, О. Усова, Р. Буре, Т. Куликова, Н. Виноградова). При цьому під загальною готовністю розуміється досягнення дитиною такого рівня фізіологічного, психічного, соціального, фізичного, розумового, мотиваційного, вольового, етичного і естетичного розвитку, який створює необхідну основу для активного входження у нові умови шкільного навчання і свідомого засвоєння навчального матеріалу. Під «спеціальною» готовністю розуміється наявність в дитини спеціальних знань, вмінь та навиків, що необхідні для засвоєння ряду навчальних предметів.uk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectготовність дитини до навчанняuk
dc.subjectуспішність навчанняuk
dc.titleГотовність дитини до школи як критерій успішності навчання математики в першому класіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yakovleva.pdf9.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.