Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16955| Title: | Професійний розвиток вчителя: мотивація, самореалізація, оцінювання та рефлексія |
| Authors: | Догару, Г. Г. |
| Keywords: | професійний розвиток вчителя самореалізація деформація компетенції самоосвіта компететність педагога імідж |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Догару Г. Г. Професійний розвиток вчителя: мотивація, самореалізація, оцінювання та рефлексія / Г. Г. Догару // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 242-244. |
| Abstract: | Діяльність педагога передбачає вироблення вчителем певної стратегії життя, періодичного переосмислення, ревізію та постійну корекцію власних позицій. Ця робота обов’язково відкриє однодумців, підкаже можливості /шляхи, форми/ підвищення кваліфікації та самореалізації. А до того відбувається майже непомітне вчителем попереднє оволодіння навичками самоорганізації (психологічна готовність до змін в діяльності) та саморегуляції (свідоме керування власною поведінкою, потенціалом, контроль над емоціями тощо). Отже, найперше і найважливіше в житті та роботі успішного вчителя – це намагання оволодіти самим собою, це і є професійний розвиток вчителя. М. Філд визнав: «Найвище добро, яке може здійснити людина – це вдосконалити свої можливості, щоб бути здатною служити людству». |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16955 |
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Dogaru.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.