Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16844
Title: | Інтернатурна практика як умова формування основ педагогічної майстерності майбутніх учителів |
Authors: | Скоромна, Маріанна Володимирівна Скоромная, Марианна Владимировна Skoromna, Marianna Volodymirivna |
Keywords: | інтернатувна практика педагогічна майстерність майбутні учителі навчально-професійна підготовка |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Скоромна М. В. Інтернатурна практика як умова формування основ педагогічної майстерності майбутніх учителів / М. В. Скоромна // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 198-199. |
Abstract: | Супровід інтернатувною практикою може здійснюватися різними фахівцями, психологом, вчителем-практиком, керівником методичної ради школи. При цьому після першого тижня роботи випускник повинен оцінити свої ознаки педагогічної майстерності самостійно. Таку ж незалежну експертну оцінку повинен зробити керівник інтернатурної практики в спеціальній діагностичній картці. Після здійснення цієї роботи випускники за необхідністю звертаються до керівників по допомогу в плані подолання чи більш ефективного використання різних технік, що характеризують його основні ознаки педагогічної майстерності. У той же час, після другого та наступних тижнів керівники надають допомогу та поради випускнику. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16844 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Skoromna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.