Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16844| Title: | Інтернатурна практика як умова формування основ педагогічної майстерності майбутніх учителів |
| Authors: | Скоромна, Маріанна Володимирівна Скоромная, Марианна Владимировна Skoromna, Marianna Volodymirivna |
| Keywords: | інтернатувна практика педагогічна майстерність майбутні учителі навчально-професійна підготовка |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
| Citation: | Скоромна М. В. Інтернатурна практика як умова формування основ педагогічної майстерності майбутніх учителів / М. В. Скоромна // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 198-199. |
| Abstract: | Супровід інтернатувною практикою може здійснюватися різними фахівцями, психологом, вчителем-практиком, керівником методичної ради школи. При цьому після першого тижня роботи випускник повинен оцінити свої ознаки педагогічної майстерності самостійно. Таку ж незалежну експертну оцінку повинен зробити керівник інтернатурної практики в спеціальній діагностичній картці. Після здійснення цієї роботи випускники за необхідністю звертаються до керівників по допомогу в плані подолання чи більш ефективного використання різних технік, що характеризують його основні ознаки педагогічної майстерності. У той же час, після другого та наступних тижнів керівники надають допомогу та поради випускнику. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16844 |
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Skoromna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.