Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16844
Title: Інтернатурна практика як умова формування основ педагогічної майстерності майбутніх учителів
Authors: Скоромна, Маріанна Володимирівна
Скоромная, Марианна Владимировна
Skoromna, Marianna Volodymirivna
Keywords: інтернатувна практика
педагогічна майстерність
майбутні учителі
навчально-професійна підготовка
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Скоромна М. В. Інтернатурна практика як умова формування основ педагогічної майстерності майбутніх учителів / М. В. Скоромна // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 198-199.
Abstract: Супровід інтернатувною практикою може здійснюватися різними фахівцями, психологом, вчителем-практиком, керівником методичної ради школи. При цьому після першого тижня роботи випускник повинен оцінити свої ознаки педагогічної майстерності самостійно. Таку ж незалежну експертну оцінку повинен зробити керівник інтернатурної практики в спеціальній діагностичній картці. Після здійснення цієї роботи випускники за необхідністю звертаються до керівників по допомогу в плані подолання чи більш ефективного використання різних технік, що характеризують його основні ознаки педагогічної майстерності. У той же час, після другого та наступних тижнів керівники надають допомогу та поради випускнику.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16844
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Skoromna.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.