Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16842
Title: Музично-терапевтичні можливості ритмічно-рухових компетенцій бакалаврів початкової освіти
Authors: Пушкар, Л. В.
Keywords: ритмічно-рухові компетенції
бакалаври початкової освіти
музично-терапевтичні можливості
музичні компетенції майбутніх педагогів
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Пушкар Л. В. Музично-терапевтичні можливості ритмічно-рухових компетенцій бакалаврів початкової освіти / Л. В. Пушкар // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 195-197.
Abstract: Вплив музики на психічний розвиток людини в цілому (творчість, духовність, розум) дуже суттєвий тому, що вона захоплює ранні сфери психіки людини – сенсорику, моторику, емоції тощо. У зв’язку з тим, що музичні здібності мають емоційно-моторну природу, вони проявляються дуже рано (іноді у два роки) та становлять неначе «фундамент» для психічного розвитку індивіда (за Л.П. Ізмайловою та С.І. Науменко.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16842
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pushkar.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.