Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16842
Назва: Музично-терапевтичні можливості ритмічно-рухових компетенцій бакалаврів початкової освіти
Автори: Пушкар, Л. В.
Ключові слова: ритмічно-рухові компетенції
бакалаври початкової освіти
музично-терапевтичні можливості
музичні компетенції майбутніх педагогів
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Пушкар Л. В. Музично-терапевтичні можливості ритмічно-рухових компетенцій бакалаврів початкової освіти / Л. В. Пушкар // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 195-197.
Короткий огляд (реферат): Вплив музики на психічний розвиток людини в цілому (творчість, духовність, розум) дуже суттєвий тому, що вона захоплює ранні сфери психіки людини – сенсорику, моторику, емоції тощо. У зв’язку з тим, що музичні здібності мають емоційно-моторну природу, вони проявляються дуже рано (іноді у два роки) та становлять неначе «фундамент» для психічного розвитку індивіда (за Л.П. Ізмайловою та С.І. Науменко.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16842
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pushkar.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.