Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПушкар, Л. В.-
dc.date.accessioned2023-03-14T08:16:45Z-
dc.date.available2023-03-14T08:16:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПушкар Л. В. Музично-терапевтичні можливості ритмічно-рухових компетенцій бакалаврів початкової освіти / Л. В. Пушкар // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 195-197.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16842-
dc.description.abstractВплив музики на психічний розвиток людини в цілому (творчість, духовність, розум) дуже суттєвий тому, що вона захоплює ранні сфери психіки людини – сенсорику, моторику, емоції тощо. У зв’язку з тим, що музичні здібності мають емоційно-моторну природу, вони проявляються дуже рано (іноді у два роки) та становлять неначе «фундамент» для психічного розвитку індивіда (за Л.П. Ізмайловою та С.І. Науменко.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectритмічно-рухові компетенціїuk
dc.subjectбакалаври початкової освітиuk
dc.subjectмузично-терапевтичні можливостіuk
dc.subjectмузичні компетенції майбутніх педагогівuk
dc.titleМузично-терапевтичні можливості ритмічно-рухових компетенцій бакалаврів початкової освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pushkar.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.