Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16656
Title: | Мультиплікативний ефект підготовки майбутніх учителів до розв'язання педагогічних конфліктів засобами вітагенних технологій |
Authors: | Курлянд, Зинаида Наумівна Курлянд, Зинаида Наумовна Kurlіand, Zinaida Naumivna |
Keywords: | підготовка майбутніх учителів розв'язання педагогічних конфліктів вітагенні технології взаємодія вчителя й учнів |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Курлянд З. Н. Мультиплікативний ефект підготовки майбутніх учителів до розв'язання педагогічних конфліктів засобами вітагенних технологій / З. Н. Курлянд // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 75-76. |
Abstract: | Вимоги теперішнього часу потребують від майбутнього вчителя не тільки досконалих знань зі свого предмета, але й сили і наснаги бути вчителем, спроможним організовувати класний колектив, установлювати оптимальні стосунки з учнями,їхніми батьками, колегами по роботі тощо. Освітні виклики сьогодення наголошують га тому, що вчитель має бути не тільки знаним фахівцем зі свого предмета, але й творчою особистістю, яка налаштована на постійне самовдосконалення, завдяки якому здійснюватиметься відповідний вплив на їхніх учнів і колег по роботі. Водночас спілкування з людьми, що мають різні погляди і системи цінностей, інше світобачення може призводити до конфліктів молодого вчителя з учнями, їхніми батьками і т. ін. У сучасній школі проблема взаємодії вчителів і учнів або інших учасників педагогічного процесу потребує тактовного підходу, що пов’язано насамперед зі змінами соціального статусу вчителя. Учитель вже не є «незаперечним володарем інформації» й основним «володарем знань». У цьому аспекті його замінюють книжки, Інтернет, засоби масової інформації тощо. Але саме вчитель стає «інтерпретатором» знань, який звертає увагу учнів на вічні цінності та їх антиподи: добро чи зло, порядність чи підступність, що гарне, а що огидне і т. ін. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16656 |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kurlіand Zinaida Naumivna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.