Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурлянд, Зинаида Наумівна-
dc.contributor.authorКурлянд, Зинаида Наумовна-
dc.contributor.authorKurlіand, Zinaida Naumivna-
dc.date.accessioned2023-02-21T12:21:58Z-
dc.date.available2023-02-21T12:21:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКурлянд З. Н. Мультиплікативний ефект підготовки майбутніх учителів до розв'язання педагогічних конфліктів засобами вітагенних технологій / З. Н. Курлянд // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 75-76.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16656-
dc.description.abstractВимоги теперішнього часу потребують від майбутнього вчителя не тільки досконалих знань зі свого предмета, але й сили і наснаги бути вчителем, спроможним організовувати класний колектив, установлювати оптимальні стосунки з учнями,їхніми батьками, колегами по роботі тощо. Освітні виклики сьогодення наголошують га тому, що вчитель має бути не тільки знаним фахівцем зі свого предмета, але й творчою особистістю, яка налаштована на постійне самовдосконалення, завдяки якому здійснюватиметься відповідний вплив на їхніх учнів і колег по роботі. Водночас спілкування з людьми, що мають різні погляди і системи цінностей, інше світобачення може призводити до конфліктів молодого вчителя з учнями, їхніми батьками і т. ін. У сучасній школі проблема взаємодії вчителів і учнів або інших учасників педагогічного процесу потребує тактовного підходу, що пов’язано насамперед зі змінами соціального статусу вчителя. Учитель вже не є «незаперечним володарем інформації» й основним «володарем знань». У цьому аспекті його замінюють книжки, Інтернет, засоби масової інформації тощо. Але саме вчитель стає «інтерпретатором» знань, який звертає увагу учнів на вічні цінності та їх антиподи: добро чи зло, порядність чи підступність, що гарне, а що огидне і т. ін.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectрозв'язання педагогічних конфліктівuk
dc.subjectвітагенні технологіїuk
dc.subjectвзаємодія вчителя й учнівuk
dc.titleМультиплікативний ефект підготовки майбутніх учителів до розв'язання педагогічних конфліктів засобами вітагенних технологійuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurlіand Zinaida Naumivna.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.