Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16656
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курлянд, Зинаида Наумівна | - |
dc.contributor.author | Курлянд, Зинаида Наумовна | - |
dc.contributor.author | Kurlіand, Zinaida Naumivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-21T12:21:58Z | - |
dc.date.available | 2023-02-21T12:21:58Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Курлянд З. Н. Мультиплікативний ефект підготовки майбутніх учителів до розв'язання педагогічних конфліктів засобами вітагенних технологій / З. Н. Курлянд // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 75-76. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16656 | - |
dc.description.abstract | Вимоги теперішнього часу потребують від майбутнього вчителя не тільки досконалих знань зі свого предмета, але й сили і наснаги бути вчителем, спроможним організовувати класний колектив, установлювати оптимальні стосунки з учнями,їхніми батьками, колегами по роботі тощо. Освітні виклики сьогодення наголошують га тому, що вчитель має бути не тільки знаним фахівцем зі свого предмета, але й творчою особистістю, яка налаштована на постійне самовдосконалення, завдяки якому здійснюватиметься відповідний вплив на їхніх учнів і колег по роботі. Водночас спілкування з людьми, що мають різні погляди і системи цінностей, інше світобачення може призводити до конфліктів молодого вчителя з учнями, їхніми батьками і т. ін. У сучасній школі проблема взаємодії вчителів і учнів або інших учасників педагогічного процесу потребує тактовного підходу, що пов’язано насамперед зі змінами соціального статусу вчителя. Учитель вже не є «незаперечним володарем інформації» й основним «володарем знань». У цьому аспекті його замінюють книжки, Інтернет, засоби масової інформації тощо. Але саме вчитель стає «інтерпретатором» знань, який звертає увагу учнів на вічні цінності та їх антиподи: добро чи зло, порядність чи підступність, що гарне, а що огидне і т. ін. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів | uk |
dc.subject | розв'язання педагогічних конфліктів | uk |
dc.subject | вітагенні технології | uk |
dc.subject | взаємодія вчителя й учнів | uk |
dc.title | Мультиплікативний ефект підготовки майбутніх учителів до розв'язання педагогічних конфліктів засобами вітагенних технологій | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kurlіand Zinaida Naumivna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.