Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16642
Назва: Перспективні напрями застосування технології mindmaps у методичній підготовки майбутніх вчителів з урахуванням дотримання наступності
Автори: Іванова, Світлана Володимирівна
Иванова, Светлана Владимировна
Ivanova, Svitlana Volodymyrivna
Килівник, В. В.
Ключові слова: застосування технології mindmaps
підготовки майбутніх вчителів
наступність
математична підготовка майбутніх вчителів
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во "Ранок"
Бібліографічний опис: Іванова С. В. Перспективні напрями застосування технології mindmaps у методичній підготовки майбутніх вчителів з урахуванням дотримання наступності / С. В. Іванова, В. В. Килівник // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 79-82.
Короткий огляд (реферат): Вимушений перехід до дистанційної форми навчання в період воєнного стану, вимагає приділення більшої уваги структуруванню навчального матеріалу, встановленню логіко-дидактичних, і у тому числі, наступнісних зв’язків, та наочності під час методичної підготовки з математики майбутніх учителів. Для вирішення проблем, пов’язаних із структуруванням і унаочненням наступнісних зв’язків у навчанні методичним дисциплінам перспективною є технологія MINDMAPS. Інші назви цієї технології: «Майнд-карти», “Інтелект-карти”, «Карти міркувань» та «Ментальні карти». Як правило, технологія MINDMAPSвводиться поетапно. Етап І. Ознайомлення з технологією (історія створення, мета, сутність, сфери застосування, приклади). Етап ІІ. Розвиток у здобувачів освіти умінь розробляти інтелект-карти (майнд-карти) за окремими темами, відповідно до поставленої мети, завдань, обсягу навчального матеріалу, міри його конкретизації та ін. Етап ІІІ. Застосування інтелект-карт у навчальному процесі (під час підготовки до практичного заняття, у ході ділової гри, при створенні презентацій, виконанні самостійної роботи, розробки індивідуальних навчально-дослідних завдань, підготовки до заліку, екзамену та ін.). Розглянемо напрями, у яких доцільно застосовувати технологію «MINDMAPS» під час математичної та методичної підготовки майбутніх вчителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16642
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova.pdf2.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.