Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16642
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorИванова, Светлана Владимировна-
dc.contributor.authorIvanova, Svitlana Volodymyrivna-
dc.contributor.authorКилівник, В. В.-
dc.date.accessioned2023-02-20T17:42:46Z-
dc.date.available2023-02-20T17:42:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІванова С. В. Перспективні напрями застосування технології mindmaps у методичній підготовки майбутніх вчителів з урахуванням дотримання наступності / С. В. Іванова, В. В. Килівник // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 79-82.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16642-
dc.description.abstractВимушений перехід до дистанційної форми навчання в період воєнного стану, вимагає приділення більшої уваги структуруванню навчального матеріалу, встановленню логіко-дидактичних, і у тому числі, наступнісних зв’язків, та наочності під час методичної підготовки з математики майбутніх учителів. Для вирішення проблем, пов’язаних із структуруванням і унаочненням наступнісних зв’язків у навчанні методичним дисциплінам перспективною є технологія MINDMAPS. Інші назви цієї технології: «Майнд-карти», “Інтелект-карти”, «Карти міркувань» та «Ментальні карти». Як правило, технологія MINDMAPSвводиться поетапно. Етап І. Ознайомлення з технологією (історія створення, мета, сутність, сфери застосування, приклади). Етап ІІ. Розвиток у здобувачів освіти умінь розробляти інтелект-карти (майнд-карти) за окремими темами, відповідно до поставленої мети, завдань, обсягу навчального матеріалу, міри його конкретизації та ін. Етап ІІІ. Застосування інтелект-карт у навчальному процесі (під час підготовки до практичного заняття, у ході ділової гри, при створенні презентацій, виконанні самостійної роботи, розробки індивідуальних навчально-дослідних завдань, підготовки до заліку, екзамену та ін.). Розглянемо напрями, у яких доцільно застосовувати технологію «MINDMAPS» під час математичної та методичної підготовки майбутніх вчителів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectзастосування технології mindmapsuk
dc.subjectпідготовки майбутніх вчителівuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectматематична підготовка майбутніх вчителівuk
dc.titleПерспективні напрями застосування технології mindmaps у методичній підготовки майбутніх вчителів з урахуванням дотримання наступностіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova.pdf2.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.