Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16615
Назва: Деякі проблеми реалізації наступності у розв`язуванні рівнянь і нерівностей у 1-6 класах
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Коростиянец, Тамара Петровна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Ключові слова: наступність у розв`язуванні рівнянь
розв`язування нерівностей
вивчення алгебри
способи розв'язання рівня
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вид-во "Ранок"
Бібліографічний опис: Коростіянець Т. П. Деякі проблеми реалізації наступності у розв`язуванні рівнянь і нерівностей у 1-6 класах / Т. П. Коростіянець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р./ Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 23-25.
Короткий огляд (реферат): Рівняння та нерівності займають центральне місце у шкільному курсі алгебри. Вони мають не лише важливе теоретичне значення, а й служать суто практичним цілям. Переважна більшість завдань про просторові форми та кількісні відносини реального світу зводиться до вирішення різних видів рівнянь. З найпростішими рівняннями учні знайомляться у курсі математики початкової школи. У 5-6 класах коло відомостей про рівняння розширюється. Доцільним приступити до озв`язування рівнянь і нерівностей у початкових класах після змістовного опрацювання відповідних понять та уявлень на простішому арифметичному матеріалі та після того, як учні засвоять необхідну термінологію (наприклад, з 3 класу). У статті ми торкнулися лише деяких проблем реалізації наступності між 1-4 і 5-6 класами у навчанні розв'язання рівнянь та нерівностей, надалі ці проблеми будуть вивчені більш повно.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16615
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets Tamara Petrivna.pdf3.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.