Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16615
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоростіянець, Тамара Петрівна-
dc.contributor.authorКоростиянец, Тамара Петровна-
dc.contributor.authorKorostiyanets, Tamara Petrivna-
dc.date.accessioned2023-02-16T18:23:13Z-
dc.date.available2023-02-16T18:23:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКоростіянець Т. П. Деякі проблеми реалізації наступності у розв`язуванні рівнянь і нерівностей у 1-6 класах / Т. П. Коростіянець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р./ Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 23-25.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16615-
dc.description.abstractРівняння та нерівності займають центральне місце у шкільному курсі алгебри. Вони мають не лише важливе теоретичне значення, а й служать суто практичним цілям. Переважна більшість завдань про просторові форми та кількісні відносини реального світу зводиться до вирішення різних видів рівнянь. З найпростішими рівняннями учні знайомляться у курсі математики початкової школи. У 5-6 класах коло відомостей про рівняння розширюється. Доцільним приступити до озв`язування рівнянь і нерівностей у початкових класах після змістовного опрацювання відповідних понять та уявлень на простішому арифметичному матеріалі та після того, як учні засвоять необхідну термінологію (наприклад, з 3 класу). У статті ми торкнулися лише деяких проблем реалізації наступності між 1-4 і 5-6 класами у навчанні розв'язання рівнянь та нерівностей, надалі ці проблеми будуть вивчені більш повно.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во "Ранок"uk
dc.subjectнаступність у розв`язуванні рівняньuk
dc.subjectрозв`язування нерівностейuk
dc.subjectвивчення алгебриuk
dc.subjectспособи розв'язання рівняuk
dc.titleДеякі проблеми реалізації наступності у розв`язуванні рівнянь і нерівностей у 1-6 класахuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korostiyanets Tamara Petrivna.pdf3.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.