Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16611
Title: Розвиток наскрізних умінь в процесі формування математичної компетентності учнів початкової школи
Authors: Haievets, Yana Stanislavivna
Гаєвець, Яна Станіславівна
Гаевец, Яна Станиславовна
Keywords: математична компетентність
початкова школа
наскрізні уміння
математична модель
Issue Date: 2022
Publisher: Вид-во "Ранок"
Citation: Гаєвець Я. С. Розвиток наскрізних умінь в процесі формування математичної компетентності учнів початкової школи / Я. С. Гаєвець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р./ Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 9-15.
Abstract: Наскрізні уміння є новим результатом освіти, функція яких полягає в тому, щоб забезпечити взаємозв’язок навчальних результатів із особистісними якостями і здатностями учнів, які потрібні для життєвого успіху і формування усіх компетентностей. Орієнтування на наскрізні вміння забезпечує рівновагу між знаннями, вміннями, ставленнями учнів та їх реальними життєвими потребами. Математична компетентність пов’язана із низкою основним умінь учнів, які можна сформувати на уроках математики, а саме: уміння установлювати кількісні й просторові відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності; застосовувати логічні способи мислення під час розв’язування пізнавальних і практичних завдань; будувати й досліджувати математичні моделі реальних об'єктів, процесів і явищ тощо.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16611
Appears in Collections:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Haievets.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.