Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16592
Title: Специфіка формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи
Authors: Беньковська, Наталя Борисівна
Беньковская, Наталья Борисовна
Benkovska, Natalia
Keywords: баньківська справа
професійнй якості фахівців банка
психічні і психомоторні властивост
професійна діяльність
Issue Date: 2017
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Беньковська Н. Б. Специфіка формування професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи / Н. Б, Беньковська // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 40-41.
Abstract: Професійні якості визначаємо як індивідуальні якості та здібності суб’єкта діяльності, які впливають на ефективність діяльності та успішність оволодіння нею; професійні якості це окремі динамічні риси особистості, окремі психічні і психомоторні властивості, що виражаються рівнем розвитку відповідних психічних і психомоторних процесів, а також фізичні якості, що відповідають вимогам до людини певної визначеної професії і сприяють успішному оволодінню професією. Професійні якості фахівців банківської справи можуть бути представлені блоками: блок інтерактивних якостей (комунікативна компетентність, емоційна стійкість, толерантність, здатність запобігати та вирішувати конфлікти, здатність до співпраці та діалогу з людьми) – які дають змогу встановлювати ділові контакти з клієнтами та працівниками банківської установи; блок конструктивно-ділових якостей (професійно-ділова спрямованість, професійна позиція, професійна компетентність, корпоративна культура) – які забезпечують ефективне виконання професійних завдань; блок індивідуально-проективних якостей (творчі здібності, мобільність у прийнятті рішень, логічне мислення, аналітичне мислення, прогностичні вміння) – які відображають можливості регуляції власної поведінки та оптимального планування й координації професійної діяльності.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16592
Appears in Collections:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Benkovska Natalia.pdf9.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.