Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16549
Назва: Емоційно-позитивні заняття та їх вплив на навчально-освітній процес у закладі вищої освіти
Інші назви: Emotionally positive classes and their influence on the educational process in a higher education institution
Автори: Щекотиліна, Наталя Федорівна
Shchekotylina, Natalia Fedorivna
Осіпова, Ірина Валентинівна
Osipova, Iryna Valentynivna
Павлюк, А.
Ключові слова: позитивні емоції
негативні емоцїї
заняття фізичними вправами
оздоровчий вплив
емоційний стан
психофізіологічний стан
емоційне здоров'я
Дата публікації: 2018
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Щекотиліна Н. Ф. Емоційно-позитивні заняття та їх вплив на навчально-освітній процес у закладі вищої освіти / Н. Ф. Щекотиліна, І. В. Осіпова, А. Павлюк // Інноваційна педагогіка. - 2018. - Вип. 4(1). - С. 84-87.
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз наукових підходів до створення позитивних емоцій із метою пошуку шляхів покращення стану здоров'я та підвищення фізичної працездатності майбутніх кваліфікованих фахівців. Визначено зв'язок гарного фізичного стану із задоволенням власним життям і позитивними емоціями, нормальною самооцінкою. Розкрито необхідність оздоровчого напряму занять фізичним вихованням. Виявлено вплив занять фізичними вправами на створення позитивних емоцій у студентів та, як наслідок, на покращення їх здоров'я.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16549
Розташовується у зібраннях:Кафедра гімнастики та спортивних єдиноборств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shchekotylina Natalia Fedorivna.pdf133.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.