Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩекотиліна, Наталя Федорівна-
dc.contributor.authorShchekotylina, Natalia Fedorivna-
dc.contributor.authorОсіпова, Ірина Валентинівна-
dc.contributor.authorOsipova, Iryna Valentynivna-
dc.contributor.authorПавлюк, А.-
dc.date.accessioned2023-02-07T14:01:52Z-
dc.date.available2023-02-07T14:01:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЩекотиліна Н. Ф. Емоційно-позитивні заняття та їх вплив на навчально-освітній процес у закладі вищої освіти / Н. Ф. Щекотиліна, І. В. Осіпова, А. Павлюк // Інноваційна педагогіка. - 2018. - Вип. 4(1). - С. 84-87.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16549-
dc.description.abstractПроведено аналіз наукових підходів до створення позитивних емоцій із метою пошуку шляхів покращення стану здоров'я та підвищення фізичної працездатності майбутніх кваліфікованих фахівців. Визначено зв'язок гарного фізичного стану із задоволенням власним життям і позитивними емоціями, нормальною самооцінкою. Розкрито необхідність оздоровчого напряму занять фізичним вихованням. Виявлено вплив занять фізичними вправами на створення позитивних емоцій у студентів та, як наслідок, на покращення їх здоров'я.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectпозитивні емоціїuk
dc.subjectнегативні емоцїїuk
dc.subjectзаняття фізичними вправамиuk
dc.subjectоздоровчий впливuk
dc.subjectемоційний станuk
dc.subjectпсихофізіологічний станuk
dc.subjectемоційне здоров'яuk
dc.titleЕмоційно-позитивні заняття та їх вплив на навчально-освітній процес у закладі вищої освітиuk
dc.title.alternativeEmotionally positive classes and their influence on the educational process in a higher education institutionuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра гімнастики та спортивних єдиноборств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shchekotylina Natalia Fedorivna.pdf133.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.