Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16499
Назва: Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами логопедичної ритміки
Автори: Воробйова, Л.
Ключові слова: зв’язне мовлення дітей дошкільного віку
мовленнєве спілкування
логоритміка
музика у використанні логоритміки
логоритмічні вправи
логоритмічні прийоми
корекційна робота з дітьми
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки
Бібліографічний опис: Воробйова Л. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами логопедичної ритміки / Воробйова Л. // Південноукраїнські наукові студії : Програма та матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених із міжнародною участю [«Південноукраїнські наукові студії»], (Одеса, 14-15 грудня, 2022 р.) / наук. ред. та уклад. О. Б. Петінова. – Одеса, 2023. – С. 112-116.
Короткий огляд (реферат): Мовленнєве спілкування є одним із перших видів діяльності, яким дитина оволодіває в онтогенезі; воно є універсальною умовою розвитку особистості в період дошкільного дитинства. В свою чергу розвиток зв’язного мовлення займає центральне місце в загальній системі роботи з формування мови в дитячому садку. Володіння навичками зв’язного мовлення дозволяє дитині вступати у вільне спілкування з однолітками і дорослими, дає можливість отримати необхідну їй інформацію, а також передати накопичені знання та враження про навколишній світ. Цінним внеском у загальну систему виправлення мовлення та розвитку зв’язного мовлення дошкільників є логопедична ритміка – як одна з форм активної терапії, що має лікувальний ефект для поліпшення фізичного, психічного та емоційного стану дітей. Розвиток зв’язного мовлення засобами логоритміки формує у дитини великий інтерес до мовленнєвої діяльності, розширює уявлення про важливість послідовного викладу думок, розвиває увагу, пам’ять, мислення, зокрема монологічне та діалогічне мовлення та надає терапевтичний потенціал.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16499
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vorobyovа.pdf305.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.