Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16499
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоробйова, Л.-
dc.date.accessioned2023-01-24T12:53:37Z-
dc.date.available2023-01-24T12:53:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВоробйова Л. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами логопедичної ритміки / Воробйова Л. // Південноукраїнські наукові студії : Програма та матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених із міжнародною участю [«Південноукраїнські наукові студії»], (Одеса, 14-15 грудня, 2022 р.) / наук. ред. та уклад. О. Б. Петінова. – Одеса, 2023. – С. 112-116.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16499-
dc.description.abstractМовленнєве спілкування є одним із перших видів діяльності, яким дитина оволодіває в онтогенезі; воно є універсальною умовою розвитку особистості в період дошкільного дитинства. В свою чергу розвиток зв’язного мовлення займає центральне місце в загальній системі роботи з формування мови в дитячому садку. Володіння навичками зв’язного мовлення дозволяє дитині вступати у вільне спілкування з однолітками і дорослими, дає можливість отримати необхідну їй інформацію, а також передати накопичені знання та враження про навколишній світ. Цінним внеском у загальну систему виправлення мовлення та розвитку зв’язного мовлення дошкільників є логопедична ритміка – як одна з форм активної терапії, що має лікувальний ефект для поліпшення фізичного, психічного та емоційного стану дітей. Розвиток зв’язного мовлення засобами логоритміки формує у дитини великий інтерес до мовленнєвої діяльності, розширює уявлення про важливість послідовного викладу думок, розвиває увагу, пам’ять, мислення, зокрема монологічне та діалогічне мовлення та надає терапевтичний потенціал.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectзв’язне мовлення дітей дошкільного вікуuk
dc.subjectмовленнєве спілкуванняuk
dc.subjectлогоритмікаuk
dc.subjectмузика у використанні логоритмікиuk
dc.subjectлогоритмічні вправиuk
dc.subjectлогоритмічні прийомиuk
dc.subjectкорекційна робота з дітьмиuk
dc.titleРозвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами логопедичної ритмікиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vorobyovа.pdf305.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.