Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16384
Назва: Комплексна оцінка психофізичного стану дітей із використанням зорових психомоторних реакцій
Інші назви: Comprehensive assessment of children’s psycho-physical state using visual psychomotor reactions
Автори: Дегтяренко, Тетяна Володимирівна
Дегтяренко, Татьяна Владимировна
Dehtiarenko, Tetiana Vоlodymyrivnа
Ковылина, Вероника Геннадиевна
Ковиліна, Вероніка Геннадіївна
Kovylina, Veronika Gennadievna
Костюк, Оксана
Kostiuk, Oksana
Ващук, Тетяна
Ключові слова: психофізичний стан
діти старшого дошкільного віку
зорова аферентація
психодіагностичне тестування
psychophysical condition
older preschool children
visual afferentation
psychodiagnostic testing
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дегтяренко Т. В. Комплексна оцінка психофізичного стану дітей із використанням зорових психомоторних реакцій / Т. В. Дегтяренко, В. Ковиліна, О. Костюк, Т. Ващук // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2022. – № 2. – С. 19-25
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу результатів комплексного обстеження психофізичного стану дітей старшого дошкільного віку з використанням класичного психодіагностичного тестування, імунологічних методів і окулодинамічних параметрів зорової аферентації. Зорове сприйняття має провідне значення для інтелектуального, психомоторного та творчого розвитку особистості, проте механізми зорової перцепції залишаються найменш дослідженими в контексті забезпечення когнітивних процесів у дітей та дорослих. Тому актуальним і перспективним напрямом сучасної психофізіологічної науки залишається дослідження механізмів зорової аферентації, оскільки вони є важливою складовою частиною пізнавального процесу на всіх онтогенетичних етапах формування й становлення вищих психічних функцій дитини. Мета роботи – здійснити комплексну оцінку психофізичного стану дітей старшого дошкільного віку з використанням класичного психодіагностичного тестування, імунологічних методів і окулодинамічних параметрів зорової аферентації. The article is devoted to the analysis of the results of a comprehensive examination of the psychophysical condition of older preschool children using classical psychodiagnostic testing, immunological methods and oculodynamic parameters f visual afferentation. Visual perception is of leading importance for the intellectual, psychomotor and creative development of the individual, but the mechanisms of visual perception remain the least studied in the context of ensuring cognitive processes in children and adults. Therefore, the research of the mechanisms of visual afferentation remains a promising and relevant direction of modern psychophysiological science, since they are an important component of the cognitive process at all ontogenetic stages of the formation and formation of higher mental functions of the child. immunological methods and oculodynamic parameters of visual afferentation. Research methods: analysis of anamnestic data; study of immunological reactivity; assessment of the state of the autonomic nervous system; determination of the functional state of the visual analyzer; research of individual oculodynamic parameters of visual afferentation and visual perception based on computer pupillography data; statistical data processing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16384
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dehtiarenko Tetiana Vоlodymyrivnа.pdf341.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.