Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16384
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДегтяренко, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorДегтяренко, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorDehtiarenko, Tetiana Vоlodymyrivnа-
dc.contributor.authorКовылина, Вероника Геннадиевна-
dc.contributor.authorКовиліна, Вероніка Геннадіївна-
dc.contributor.authorKovylina, Veronika Gennadievna-
dc.contributor.authorКостюк, Оксана-
dc.contributor.authorKostiuk, Oksana-
dc.contributor.authorВащук, Тетяна-
dc.date.accessioned2023-01-02T11:53:42Z-
dc.date.available2023-01-02T11:53:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДегтяренко Т. В. Комплексна оцінка психофізичного стану дітей із використанням зорових психомоторних реакцій / Т. В. Дегтяренко, В. Ковиліна, О. Костюк, Т. Ващук // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2022. – № 2. – С. 19-25uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16384-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу результатів комплексного обстеження психофізичного стану дітей старшого дошкільного віку з використанням класичного психодіагностичного тестування, імунологічних методів і окулодинамічних параметрів зорової аферентації. Зорове сприйняття має провідне значення для інтелектуального, психомоторного та творчого розвитку особистості, проте механізми зорової перцепції залишаються найменш дослідженими в контексті забезпечення когнітивних процесів у дітей та дорослих. Тому актуальним і перспективним напрямом сучасної психофізіологічної науки залишається дослідження механізмів зорової аферентації, оскільки вони є важливою складовою частиною пізнавального процесу на всіх онтогенетичних етапах формування й становлення вищих психічних функцій дитини. Мета роботи – здійснити комплексну оцінку психофізичного стану дітей старшого дошкільного віку з використанням класичного психодіагностичного тестування, імунологічних методів і окулодинамічних параметрів зорової аферентації. The article is devoted to the analysis of the results of a comprehensive examination of the psychophysical condition of older preschool children using classical psychodiagnostic testing, immunological methods and oculodynamic parameters f visual afferentation. Visual perception is of leading importance for the intellectual, psychomotor and creative development of the individual, but the mechanisms of visual perception remain the least studied in the context of ensuring cognitive processes in children and adults. Therefore, the research of the mechanisms of visual afferentation remains a promising and relevant direction of modern psychophysiological science, since they are an important component of the cognitive process at all ontogenetic stages of the formation and formation of higher mental functions of the child. immunological methods and oculodynamic parameters of visual afferentation. Research methods: analysis of anamnestic data; study of immunological reactivity; assessment of the state of the autonomic nervous system; determination of the functional state of the visual analyzer; research of individual oculodynamic parameters of visual afferentation and visual perception based on computer pupillography data; statistical data processing.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпсихофізичний станuk
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk
dc.subjectзорова аферентаціяuk
dc.subjectпсиходіагностичне тестуванняuk
dc.subjectpsychophysical conditionuk
dc.subjectolder preschool childrenuk
dc.subjectvisual afferentationuk
dc.subjectpsychodiagnostic testinguk
dc.titleКомплексна оцінка психофізичного стану дітей із використанням зорових психомоторних реакційuk
dc.title.alternativeComprehensive assessment of children’s psycho-physical state using visual psychomotor reactionsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dehtiarenko Tetiana Vоlodymyrivnа.pdf341.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.