Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16363
Назва: | Роль інновацій у декоративно- прикладному мистецтві |
Автори: | Штыкало, Татьяна Степановна Штикало, Тетяна Степанівна Shtykalo, Tetyana Stepanivna |
Ключові слова: | декоративно-прикладне мистецтво творчість педагог інновація підхід технологія |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Астропринт |
Бібліографічний опис: | Штикало Т. С. Роль інновацій у декоративно- прикладному мистецтві / Т. С. Штикало // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти : сучасний досвід і перспективи : тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 18–19 березня 2021 р.). — Одеса : ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського» (Астропринт), 2021. – C. 85-87. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна система художньої освіти орієнтована на розкриття творчого потенціалу особистості через активну взаємодію з соціумом крізь призму різноманітних видів художньої діяльності, серед яких декоративно-прикладному мистецтву (ДПМ) надається важливе значення. У сучасному світі робота з відродження і підвищення інтересу до декоративно-прикладного мистецтва як до явища культури поступово зростає. Але виникає інша проблема — як зберегти національні традиції ДПМ у сучасних умовах існування з одночасним застосуванням новаторства в цій області? Як, де і якими засобами знайти ці новаторства або інноваційні підходи, рішення, технології? |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16363 |
Розташовується у зібраннях: | Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shtykalo.pdf | 543.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.