Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16339
Title: | Міждисциплінарний підхід у підготовці майбутніх вчителів образотворчого мистецтва та фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: взаємовплив живопису та художнього ткацтва |
Authors: | Лоза, Наталя Адольфівна Лоза |
Keywords: | міждисциплінарний підхід живопис художнє ткацтво художня освіта колір фактура колорит композиція |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Астропринт |
Citation: | Лоза Н. А. Міждисциплінарний підхід у підготовці майбутніх вчителів образотворчого мистецтва та фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: взаємовплив живопису та художнього ткацтва / Н. А. Лоза // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти : сучасний досвід і перспективи : тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 18–19 березня 2021 р.). — Одеса : ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського» (Астропринт), 2021. – C. 33-35. |
Abstract: | Живопис та художнє ткацтво, тобто гобелен, мають дуже багато спільного. Обидва види мистецтва передусім оперують кольором. Їх основний виразний засіб — кольорова пляма: її форма, розмір, тон та насиченість, фактура. Композицію і живописного твору, і гобелену побудовано на взаємовідносинах кольорових плям. Але є й неабиякі суттєві відмінності. Найголовніше, що художнє ткацтво — це декоративно-ужиткове мистецтво, воно вимагає зовсім іншого стилістичного рішення, ніж ті, які притаманні класичному живопису. При паралельному вивченні живопис та гобелен здатні збагатити один одного, а точніше, збагатити свідомість студента, надати йому можливість більш глибокого розуміння обох дисциплін. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16339 |
Appears in Collections: | Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2021) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.