Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16339
Title: Міждисциплінарний підхід у підготовці майбутніх вчителів образотворчого мистецтва та фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: взаємовплив живопису та художнього ткацтва
Authors: Лоза, Наталя Адольфівна
Лоза
Keywords: міждисциплінарний підхід
живопис
художнє ткацтво
художня освіта
колір
фактура
колорит
композиція
Issue Date: 2021
Publisher: Астропринт
Citation: Лоза Н. А. Міждисциплінарний підхід у підготовці майбутніх вчителів образотворчого мистецтва та фахівців образотворчого та декоративного мистецтва: взаємовплив живопису та художнього ткацтва / Н. А. Лоза // Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти : сучасний досвід і перспективи : тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 18–19 березня 2021 р.). — Одеса : ДЗ «Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського» (Астропринт), 2021. – C. 33-35.
Abstract: Живопис та художнє ткацтво, тобто гобелен, мають дуже багато спільного. Обидва види мистецтва передусім оперують кольором. Їх основний виразний засіб — кольорова пляма: її форма, розмір, тон та насиченість, фактура. Композицію і живописного твору, і гобелену побудовано на взаємовідносинах кольорових плям. Але є й неабиякі суттєві відмінності. Найголовніше, що художнє ткацтво — це декоративно-ужиткове мистецтво, воно вимагає зовсім іншого стилістичного рішення, ніж ті, які притаманні класичному живопису. При паралельному вивченні живопис та гобелен здатні збагатити один одного, а точніше, збагатити свідомість студента, надати йому можливість більш глибокого розуміння обох дисциплін.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16339
Appears in Collections:Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Loza.pdf548.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.