Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16287
Назва: Математична галузь. Трансформація оцінювання: цілі, критерії, культура. Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня через призму формувального та підсумкового оцінювання. Модуль 5
Автори: Цісар, Н. В.
Папач, Ольга Іванівна
Papach, Olha Ivanivna
Ключові слова: математична галузь
освітня траєкторія
оцінювання навчальних досягнень учyів
підвищення рівня навчальних досягнень учнів
формувальне оцінювання
підсумкове оцінювання
Дата публікації: 2022
Видавництво: Прес-кур’єр
Бібліографічний опис: Цісар Н. В. Математична галузь. Трансформація оцінювання: цілі, критерії, культура. Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня через призму формувального та підсумкового оцінювання. Модуль 5 / Н. В. Цісар, О. І. Папач // Нова українська школа на засадах єдності цінностей, змісту і форм. Математична освітня галузь, 5 клас: посібник / О. І. Папач та ін. ; відп. ред. О.М. Левчишена; КЗВО «ОАНО». Одеса: Прес-кур’єр, 2022. - С. 1-12.
Короткий огляд (реферат): Сучасний світ має потребу у творчих, компетентних активних особистостях, здатних нестандартно мислити, самостійно вирішувати проблеми, готових навчатися впродовж усього життя. Відповідно до ст.17 Закону України «Про повну загальну середню освіти» «кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти». Реалізація цієї проблеми полягає у зміні підходів до оцінювання навчальних досягнень. Оцінювання повинно сприяти індивідуальному розвитку здобувачів освіти, давати можливість дитині ставити конкретні цілі навчання, планувати свою діяльність, виявляти свої успіхи та невдачі, вчити самостійно знаходити й виправляти власні помилки, мотивувати до навчання та нівелювати негативні його моменти. Воно має бути зорієнтованим на сформовані ключові компетентності та наскрізні вміння згідно з вимогами Державного стандарту. Основними видами оцінювання є поточне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16287
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Transformaciya ocinyuvannya cili kriterii kultura.pdf945.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.