Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1623
Назва: Професійна підготовка соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання
Інші назви: Professional training social teachers of the usage electronic teaching means
Автори: Боднар, Лілія Василівна
Боднарь, Лилия Васильевна
Bodnar, Liliya Vasylivna
Ключові слова: електронні засоби навчання
електронний підручник
віртуальні засоби навчання
підготовленість соціальних педагогів до професійної діяльності
electronic teaching means
electronic textbook
virtual teaching of means
preparedness of social teachers to professional activity
Дата публікації: 2006
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Боднар, Л. В. Професійна підготовка соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Лілія Василівна Боднар; наук. кер. І. М. Богданова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена проблемі професійної підготовки соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання. Розкрито сутність електронних засобів навчання у професійній підготовці соціальних педагогів, професійна підготовка соціальних педагогів із застосуванням електронних засобів навчання, а також електронний підручник у професійній підготовці соціальних педагогів; уточнено сутність понять віртуальних засобів навчання і підготовленості соціальних педагогів до професійної діяльності, з’ясовано їх структуру. The dissertation is devoted to the problems of the professional training social teachers of the usage electronic teaching means. The results of research became revealing of the definition of concepts „electronic teaching means of the professional training social teachers” and „electronic textbook in professional training social teachers”; essence of concepts of „virtual teaching of means” and „preparedness of social teachers to professional activity”, found out their structure.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1623
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bodnar.aref.pdf261.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.