Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16217
Назва: Особливості формування самосвідомості дітей старшого дошкільного віку
Автори: Колесник, Алла Георгіївна
Колесник, Алла Георгиевна
Kolesnyk, Alla Georgiіvna
Подимова, Л. В.
Ключові слова: самосвідомість
діти старшого дошкільного віку
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавництво ТОВ «Лерадрук»
Бібліографічний опис: Колесник А. Г. Особливості формування самосвідомості дітей старшого дошкільного віку / А. Г. Колесник, Л. В. Подимова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 39-44.
Короткий огляд (реферат): Ефективність процесу формування самосвідомості старших дошкільнят детермінована поетапним включенням дошкільнят до формування цілісного образу «Я». При цьому поетапне включення ґрунтується на системній організації комплексу психологічного супроводу. Формування самосвідомості дітей старшого дошкільного віку – складно організований процес, в якому системоутворюючим фактором є включеність дітей старшого дошкільного віку до спеціально організованої діяльності – рефлексивно-дидактичної гри.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16217
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolesnyk, Podymova.pdf2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.