Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолесник, Алла Георгіївна-
dc.contributor.authorКолесник, Алла Георгиевна-
dc.contributor.authorKolesnyk, Alla Georgiіvna-
dc.contributor.authorПодимова, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-12-09T10:25:37Z-
dc.date.available2022-12-09T10:25:37Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКолесник А. Г. Особливості формування самосвідомості дітей старшого дошкільного віку / А. Г. Колесник, Л. В. Подимова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали ІІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (04 листопада 2022 року). Вип. 2. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2022. - С. 39-44.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16217-
dc.description.abstractЕфективність процесу формування самосвідомості старших дошкільнят детермінована поетапним включенням дошкільнят до формування цілісного образу «Я». При цьому поетапне включення ґрунтується на системній організації комплексу психологічного супроводу. Формування самосвідомості дітей старшого дошкільного віку – складно організований процес, в якому системоутворюючим фактором є включеність дітей старшого дошкільного віку до спеціально організованої діяльності – рефлексивно-дидактичної гри.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавництво ТОВ «Лерадрук»uk
dc.subjectсамосвідомістьuk
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk
dc.titleОсобливості формування самосвідомості дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolesnyk, Podymova.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.